21 lut 2013

jestem człowiekiem


....czy wiecie że w XX w. staliśmy sie świadkami zagłady gatunku? Nosorożca jawajskiego zostało na świecie jedynie 60 sztuk!Tygrysy zmiejszyły swą liczebność o 95%....
 
Obraz który obejrzałam wczoraj jest dramatycznym apelem.Przedstawia siedliska mew na niewielkiej wyspie wolnej od ludzi ,które giną w ogromnych męczarniach przez nasz brak rozsądku- czy również z tym gatunkiem niedługo będziemy mieć do czynienia tylko na zdjęciach?Czuję się zobowiązana przekazać go dalej,wzywam do dalekowzroczności.....obawiam się jednak że to nic nie zmieni.
 
 

4 komentarze:

  1. Witam Cię serdecznie. Pod tym postem podpisuję się w 100%. Nie powinno się dopuścić do takiej sytuacji. To bardzo przykre a tego typu przykładów jest o wiele więcej.
    Robisz śliczne zdjęcia, z przyjemnością obejrzałam wszystkie. Bardzo dziękuję za odwiedziny na moim blogu, jeśli znajdziesz chwilkę zapraszam na mojego bloga ogrodowego. Mój ogród to moje oczko w głowie. Dopisuję się do Twojej witryny i czasem zajrzę zobaczyć co słychać. Pozdrawiam cieplutko.
    Ps: Jak masz na imię?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już wiem Agnieszko, zmylił mnie Twój profil - inne zdjęcie i inna nazwa. Jeszcze raz pozdrawiam.

      Usuń
  2. witam Pani Ewo,bardzo miłe słowa:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam z zasypanego śniegiem "serca ogrodu".Nie trzeba daleko sięgać ,żeby widzieć jak u nas zmniejsza się populacja ptaków i zwierzaków. Gdzie podziały się kuropatwy, zające, dzikie króliki, jak mało jest jaskółek, czajek. Można by tak długo.I co z tego że jesteśmy ludźmi, dlaczego jest tak niewielu, którzy widzą trochę dalej niż swój nos.Na początek znajomości tak ponuro, ale jak może być inaczej.Mimo wszystko pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń